piątek, 24 grudnia 2010

Witajcie !;)
Dzisiaj Wigilia. Przeuroczy dzień, zarówno dla mnie jak i dla innych ludzi. Szczerze, to nie śpieszy mi się do prezentów. Ta cała mania kupowania ich, w zupełności mi wystarczyła. Uwielbiam bawić się w św. Mikołaja. Wielką frajdę sprawia mi obdarowywanie innych. 
Jeszcze raz bardzo dziękuję Wszystkim za życzenia. 
Ja Wam z całego serca życzę spokojnych i radosnych świąt. Żeby spełniły się Wasze najskrytsze życzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku. A teraz szybko biegnę, po następny stos prezentów. 
Trzymajcie się :]

12 komentarzy:

  1. No ja nie mam radochy z prezentów bo wiem co dostanę...
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę Ci tego samego ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Have a lovely christmas!

    Xx

    www.afashionhouseofcards.blogspot.com

    Check out my blog and stay tuned to my daily updates!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo rozsądne podejście do prezentów, mi chyba też wystarczył "szał sklepowy" ;)

    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń